Povinně zveřejňované informace podle zákona č.106/1999 Sb.
1. Název organizace
Muzeum města Ústí nad Labem, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Organizace byla zřízena Statutárním městem Ústí nad Labem na základě zřizovací listiny.
IČ zřizovatele – 00081531
Internetové stránky zřizovatele
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
Adresa: Masarykova 1000/3, 400 01Ústí nad Labem
Telefonní kontakt: 475 210 937, 475 211 260
E-podatelna: muzeumusti@muzeumusti.cz
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 262362001/0300 (ČSOB)
Další možnost platby je v hotovosti v pokladně organizace.
6. IČ organizace
00361321
7. DIČ organizace
CZ00361321
8. Dokumenty
Důležité dokumenty organizace
Návštěvní řád
Badatelský řád
9. Žádosti o informace
Formulář žádosti
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb. je možno podat přímo na adrese sídla organizace.
Způsob podání žádosti:
a) žádosti sdělené telefonicky:
- jsou vyřizovány neformálně, bezodkladně a bezplatně
- současně platí, že telefonické vyřízení žádosti je omezeno hovorem v délce nejvýše 5 minut, je-li třeba více času ke sdělení informace, pak je žadatel vyzván k podání písemné žádosti
b) žádosti podané ústně-osobně
- jsou vyřizovány neformálně
- v délce do 30 minut jsou účtovány pouze případné technické náklady (kopírování apod.)
c) žádosti podané písemně (poštou nebo e-mailem)
- podléhají formalizovanému postupu, a to i v případě, kdy žadateli nebyla ústní žádost uspokojivě vyřízena a on znovu písemně požádá o tutéž informaci
10. Písemná žádost o informace
Za písemnou žádost se považuje žádost, ze které je zřejmé,
- že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona
- kdo ji činí (fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště; právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla), adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa
- komu je určena
11. Den podání
Žádost je podána dnem, kdy ji příjemce obdržel:
- osobně do podatelny organizace (pokladna, sekretariát)
- prostřednictvím internetu na e-mailovou adresu muzeumusti@muzeumusti.cz
- prostřednictvím datové schránky
- poštou
12. Lhůty pro vyřízení žádosti
- brání-li nedostatek údajů o žadateli (fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště; právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa), vyzve poskytovatel žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost poskytovatel odloží
- v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve poskytovatel žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, poskytovatel rozhodne o odmítnutí žádosti
- v případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti poskytovatele, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli
- nerozhodne-li poskytovatel o odmítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění; je-li zapotřebí licence, předloží v této lhůtě žadateli konečnou licenční nabídku
Lhůtu pro poskytnutí informace podle může povinný subjekt prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní. Závažnými důvody jsou:
- vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost
- vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti
- konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti
Žadatel musí být o prodloužení lhůty i o jeho důvodech vždy prokazatelně informován, a to včas před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.
13. Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti
Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat odvolání do 15 dnů od doručení tohoto rozhodnutí. Odvolání se podává písemně (doručí se osobně nebo poštou). Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti se řídí ustanovením § 16 zákona č.106/1999 Sb.
14. Nejdůležitější používané předpisy
- 122/2000 Sb., 483/2004 Sb. (o ochraně sbírek muzejní povahy a následující)
- 257/2001 Sb. (knihovní zákon)
- 563/1991 Sb. (o účetnictví)
- 586/1992 Sb. (o daních z příjmů)
- 106/1999 Sb. (o svobodném přístupu k informacím)
- 101/2000 Sb. (o ochraně osobních údajů)
- 320/2001 Sb. (o finanční kontrole)
- 134/2016 Sb. (o veřejných zakázkách)
- 89/2012 Sb. (občanský zákoník)
15. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
16. Formuláře
Číslo účtu: 262362001/0300 (ČSOB)
Další možnost platby je v hotovosti v pokladně organizace.
Platba za poskytnutí informací je příslušného zákona.
Vzory licenčních smluv a licenční smlouvy upravující výhradní licence neexistují.
Sazebník úhrad za poskytnutí informací
17. Rozpočet
- Protokol o schválení rozpočtů p. o. na rok 2018
- RM Výpis z usnesení č. 733_22.11.17 – Schválení rozpočtů p. o. na rok 2018
- Dopis p. o. – Schválení rozpočtů 2018 a střednědobých výhledů 2019 – 2020 p. o.
- Schválený rozpočet 2018
- Schválený střednědobý výhled rozpočtu v letech 2019-2020
- Protokol o schválení Střednědobého výhledu rozpočtu p. o. v letech 2019 – 2020
- RM Výpis z usnesení č. 734_22.11.17 – Schválení střednědobých výhledů rozpočtu 2019 – 2020
- Návrh rozpočtu na rok 2019
- Příloha č. 1 – Výpis z usnesení RM
- Příloha č. 2 – Výpis z usnesení RM
- Příloha č. 3 – Protokol o schválení rozpočtů p. o. na rok 2019
- Příloha č. 4 – Protokol o schválení Střednědobého výhledu na roky 2020-2021
- Očekávané plnění rozpočtu v roce 2019
- Rozpočet na rok 2020
- Střednědobý výhled rozpočtu 2021-22
- Očekávané plnění rozpočtu v roce 2020
- Rozpočet na rok 2021
- Střednědobý výhled rozpočtu 2022-23
18. Výroční zprávy o svobodném přístupu k informacím
19. Přehled právních předpisů vydaných v rámci věcné působnosti
Postupy nejsou vydány